Закарпаття розвиватиме свій туристичний імідж за кордоном

Наразі над відповідним планом дій працюють керівництво та фахівці обласної державної адміністрації. Про найближчі перспективи та кроки у цьому напрямку розповів перший заступник голови ОДА Ігор Свищо.

- Зараз головним завданням для нас є підготовка до виставки «Тур’євроцентр Закарпаття-2013». Однак ця подія стане тільки першим кроком у цілому комплексі заходів, які нам ще необхідно реалізувати. Нещодавно на нараді ми обговорили підготовку до Днів туризму на Закарпатті, а також про те, у якому напрямку нам необхідно працювати далі, щоб туристична галузь у нашому регіоні процвітала. Дуже слушною була пропозиція проректора з науково-педагогічної та виховної роботи УжНУ Федора Шандора щодо участі наших делегацій у міжнародних туристичних виставках. Зокрема в Росії та Білорусі. Наразі, як показує статистика, левова частка туристів приїздить на Закарпаття саме з цих країн. А тому нам необхідно рекламувати Закарпаття саме там.

Наразі закарпатська мережа санаторно-курортних, туристично-рекреаційних та готельних закладів нараховує 384 об’єкти. Тільки за перші три місяці цього року обсяг наданих послуг у них сягнув суми понад 64 млн. грн. Що, до речі, на два мільйони більше, ніж за аналогічний період минулого року. Гадаю, «Тур’євроцентр» стане хорошим стартовим майданчиком і допоможе нам якісно підготуватися до виходу на новий, міжнародний, рівень. Ми оберемо найкращих та найколоритніших наших представників і саме вони представлять Закарпаття за кордоном. Окрім того, у планах – посилення інформаційної та рекламної роботи в східних регіонах України. Словом, роботи у нас попереду чимало. І, думаю, працюватимемо над цими питаннями не тільки ми, але й решта країни, адже туристична галузь зараз є одним із пріоритетів діяльності Президента та Уряду.

 

Прес-центр ОДА

 

 

рейтинг: 
  • Подобається
  • 0
Залишити коментар
иконка
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 30 днів з дня публікування.