Бренд Coca-Cola стала дорожчою за Apple та Google

У поточному році бренд Coca-Cola подорожчав на 8% до 77,8 мільярда доларів. Таким чином компанія очолила рейтинг 100 найдорожчих брендів світу, складений агентством Interbrand. Варто зазначити, що прямий конкурент "коли", Pepsi, займає лише 22 стрічку списку і коштує у 4,7 раза менше, або 16,6 млрд дол. На другому ж місці рейтингу, за даними Interbrand, опинився ІТ-гігант Apple. За рік вартість бренду компанії зросла більш ніж у два рази до 76,6 мільярда доларів. Трійку замикає IBM (75,5 мільярда), а в п'ятірку входять також Google (69,7 мільярда) і Microsoft (57,9 мільярда). У десятці, крім зазначених компаній, опинились General Electric, McDonald's, Intel, Samsung і Toyota. Варто зазначити, що оцінки Interbrand розходяться з даними іншого агентства, яке підраховує вартість брендів - Eurobrand. Ця організація випустила свій рейтинг в середині вересня - в ньому стверджується, що найдорожчим брендом є Apple з показником в 100 мільярдів доларів. Coca-Cola Eurobrand оцінили всього в 60 мільярдів, а Microsoft - в 54 мільярда.


ТСН

рейтинг: 
  • Подобається
  • 0
Залишити коментар
иконка
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 30 днів з дня публікування.