В одному з роликів, присвячених виходу iPhone 5, компанія Apple насміхається над своїм давнім конкурентом - компанією Samsung.
У рекламному ролику показано, що новий iPhone був збільшений так, щоб великий палець руки діставав від одного краю дисплея до іншого. У рекламі стверджується, що це не "чудовий збіг", а "демонстрація здорового глузду".
На думку порталу AdAge, це не "настільки вже тонка насмішка" над компанією Samsung, яка в своїй рекламі часто підкреслює переваги великих екранів. Деякі смартфони Samsung значно перевершують за розміром iPhone.
Крім цього ролика, Apple представила ще три реклами нового iPhone. В одній розповідається про товщину нового пристрою, в іншій - про функції панорамної фотозйомки, а в третій - про навушники EarPod, які зроблені спеціально під людське вухо.
Нагадаємо, раніше компанія Samsung випустила рекламу, в якій порівнює свій смартфон Galaxy S III з новим продуктом Apple - смартфоном iPhone 5, із гаслом "Не потрібно бути генієм". У рекламі порівнюються технічні характеристики і можливості двох пристроїв, в результаті яких продукція Samsung вигідно відрізняється від нового iPhone. Як зазначає видання Digital Trends, гасло рекламної кампанії обіграє політику Apple, яка називає своїх консультантів в магазинах і персонал з обслуговування в App Store "геніями".
Джерело:lenta.ru