На Закарпатті можуть з'явитися дороги зі шлаків

У 60-70 роках ХХ століття у будівництві доріг в Україні було застосовано понад 17,6 млн куб. метрів виключно доменних шлаків. 
А 4 року тому в «Укравтодорі» верше після перерви використали понад 300 тис тон шлаків з доменних печей. У тому числі у сусідній Івано-Франківщині.Шлаками можна замінити щебінь у сумішах, підсипати земляне полотно, молоти й додавати в цементобетонні суміші, використовувати як окремі конструктивні шари дорожнього одягу.
Використання шлаків у дорогобудуванні має подвійний позитив – зниження собівартості дорожньо-будівельних робіт та вирішення проблеми утилізації промислових відходів.
Тому обсяги використання цих речовин у будівництві доріг в Україні мали збільшуватися, але війна перешкодила цим планам і зараз основні ресурси спрямовуються на обороноздатність України. 
Проте, не виключено, що після завершення війни такі дороги можуть з'явитися й на Закарпатті.
Довідка
Сьогодні в Україні накопичено близько 450 млн тон промислових відходів – побічних продуктів теплоелектростанцій та металургійних виробництв. Йдеться про два види матеріалів: золошлаки та шлак. Золошлакові матеріали – це побічні продукти спалювання вугілля на теплоелектростанціях. Шлак – мінеральна складова залізної руди й флюсів, яка у процесі виробництва чавуну та сталі відділяється від рідкого металу й нагромаджується на його поверхні. Це цінний матеріал, який використовують у різних галузях будівництва.
Про це повідомляє Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області

TelgramПідписуйтесь та читайте новини Закарпаття у нашому Телеграм-каналі та нашій сторінці у Facebook
рейтинг: 
  • Подобається
  • 0
Залишити коментар
иконка
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 30 днів з дня публікування.