Будівництво 22-ох кілометрової Євроколії на Закарпатті – у активній фазі! (ВІДЕО)

 
Роботи ведуться  одразу у кількох локаціях: з боку Ужгорода та Чопа. Кипить робота і між цими містами – у районі залізничної станції Струмківка. На об’єкті задіяні важка техніка та бригади не тільки  закарпатські, а й з різних  куточків України. Ось командна робота колійно-машинної станції  Одеської залізниці з селища Вапнярка.  Крім прокладання євроколії, проєкт передбачає й ремонт та оснащення станційних будівель.

Обладнання на станції Струмківка встанволюють і налагоджують фахівці з Рівненщини. До слова, вся апартура  тут – українсього виробництва. І нічим не поступається  радянській,  каже фахівець. Відтепер, всі процеси будуть автоматизовані і під контролем  чергового. До слова, якщо раніше всі функції виконували два працівники, то зараз - один. Наразі євроколію прокладено з Ужгорода до Струмківки -  це майже 8 км. Уже з серпня анонсували запустити рух пасажирських поїздів євроколією з Ужгорода до Європи. Завершення будівництва євроколії між Чопом та Ужгородом стане важливим кроком у напрямку євроінтеграції України, відкриваючи прямий доступ до залізничної мережі Європейського Союзу та зміцнюючи транзитний потенціал Закарпаття.

TelgramПідписуйтесь та читайте новини Закарпаття у нашому Телеграм-каналі та нашій сторінці у Facebook
рейтинг: 
  • Подобається
  • 0
Залишити коментар
иконка
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 30 днів з дня публікування.