Український ринок побутової техніки терпить стагнацію

Ринок побутової техніки та електроніки в Україні продовжує стагнувати, пише Коммерсантъ-Украина в статті Электронные торги зависли.

 

Згідно з даними Gfk Ukraine, обсяг продажів у III кварталі скоротився на 0,8% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Такі результати значною мірою пояснюються падінням попиту на велику побутову техніку і ноутбуки.

 

Як повідомляється, продажі зросли в секторах IT та телекомунікаційного обладнання - на 2%, до 3,27 млн грн та 3%, до 2,24 млн грн відповідно. Вони традиційно показують зростання протягом кількох останніх кварталів. Найбільш стабільним сектором залишається мала побутова техніка зі зростанням в 3%.

 

У звіті GfK Ukraine говориться, що скорочення продажів показав сектор великої побутової техніки, який займає практично чверть всього ринку - падіння в ньому склало 4%, до 2,68 млн грн. Попит на побутову електроніку також знизився на 4,4%, до 1,62 млн грн.

 

Ъ пише, що об'єктивних причин для падіння обсягу продажів побутової техніки і електроніки немає. На тлі зростання заробітних плат і збільшення споживчого кредитування інфляція в Україні перебуває на нульовому рівні.

 

За даними Держстату, за підсумками вересня середньорічне зростання номінальної зарплати становило 11,9%, а реальної - на 11,8%.

 

Основним фактором падіння продажів на ринку побутової техніки та електроніки в Gfk Ukraine називають погіршення споживчих настроїв з початку цього року.

 

"Усі були в очікуванні виборів, оскільки ніхто не знав, що буде далі. Це був основний чинник, який стримував купівлю дорогих імпортних товарів", - пояснює заступник директора дослідницької компанії GfK Ukraine Гліб Вишлінський.

 

Нагадаємо, раніше соціологи з'ясували, яким товарам українці віддають переваги в інтернеті.

 

 

Джерело: КоммерсантЪ-Украина

 

 



TelgramПідписуйтесь та читайте новини Закарпаття у нашому Телеграм-каналі та нашій сторінці у Facebook
рейтинг: 
  • Подобається
  • 0
Залишити коментар
иконка
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 30 днів з дня публікування.