За січень-лютий 2013 року на адресу Чопської митниці вже надійшло 25 письмових звернень громадян

Про результати звернень громадян, які надійшли до митного органу впродовж 2012 року, проінформувала начальник відділу організаційного та документального забезпечення Чопської митниці Маргарита Шеляг. За її словами, за зазначений період надійшло 75 письмових звернень громадян, що на 32% менше за попередній рік. Більша кількість звернень стосувалися кадрових питань. Зокрема, незгода працівників митниці із їх звільненням у зв’язку з реорганізаційними заходами та змінами у структурі митної установи, а також судових процесів колишніх митників.

 

Маргарита Андріївна зазначає, що у зверненнях люди порушують питання оскарження постанов митниці у справах про порушення митних правил; відмови у митному оформленні чи пропуску предметів через митний кордон України, а також наявні скарги про незадовільну організацію роботи митниці, неправомірних дій або неналежного виконання службових обов’язків з боку окремих працівників митниці. Ретельно вивчивши викладену проблематику, комісія дійшла висновку, що громадяни неоднозначно сприймали законні дії посадових осіб митниць під час проведення митного контролю та оформлення товарів. Особливо це стосувалося порушень митних правил з боку недобросовісних громадян та відповідно складених відносно них протоколів за митні правопорушення.

 

Слід відмітити, що жодна скарга про незадовільну організацію роботи митниці, чи неправомірних дій та неналежного виконання службових обов’язків з боку окремих працівників митниці, за результатами проведених перевірок не підтвердилася.

 

На звернення, які стосувалися надання роз’яснень з різних питань митного законодавства та митних процедур, у 15-денний термін надіслані відповіді.

 

Деякі громадяни зверталися не лише до митниці за місцем їх проживання, але й до керівництва Держмитслужби України та інших державних органів влади вищого рівня. Проаналізувавши викладену у таких зверненнях проблематику, з’ясувалося, що у такий спосіб громадяни намагалися вирішити на вищому рівні питання про працевлаштування, або переведення на іншу посаду в митному органі. Також деякі прагнули з’ясувати вимоги митного законодавства, щоб упевнитись у правомірності дій працівників Чопської митниці. А декотрі навпаки – не бажали сприймати вимоги законодавчих та нормативно-правових документів з питань митного контролю та оформлення, якщо це зачіпає їх фінансовий інтерес. Відповідно, у такий спосіб – ухилитись від установленого порядку оплати податків і зборів.

 

З метою підтримки прямого зв’язку з громадянами й інститутами громадянського суспільства, невідкладного реагування на їх проблеми на сайті Чопської митниці функціонує рубрика «Зворотній зв’язок», яка передбачає двосторонній зв’язок із громадянами, оперативне надання відповіді на запитання громадян. Також на сайті громадяни можуть скористатися для швидкого доступу до інформаційних ресурсів Президента України, Урядового порталу, Верховної ради України та Держмитслужби України.

 

Для реалізації права кожного громадянина до публічної інформації у Чопській митниці забезпечено оперативний розгляд та надання у визначені терміни достовірної, точної та повної інформації за відповідними запитами, що надходять до митної установи. Торік надійшло 9 інформаційних запитів.

 

На особистому прийомі у керівництва митниці побували 86 громадян та 196 громадян отримали консультації безпосередньо у начальників різних підрозділів.

 

Для попередження випадків нетактовної та безвідповідальної поведінки з боку працівників митниці керівництвом систематично проводиться профілактична виховна робота з особовим складом. Інспекторам наголошується не зловживати своїм службовим становищем, не перевищувати повноваження, не зволікати при митному оформленні, дотримуватися етики державного службовця та толерантно ставитися до громадян.

 

Підсумовуючи результати звернень громадян у поточному році, Маргарита Андріївна відзначає їх збільшення. Так, за січень-лютий 2013 року на адресу Чопської митниці вже надійшло 25 письмових звернень громадян, що на 15 звернень більше за аналогічний період минулого року. Це говорить про зростаючий рівень довіри людей до державного органу у вирішенні проблемних питань. Аби уникнути нарікання на роботу інспекторів, митницею постійно проводяться інформаційно-роз’яснювальні заходи через ЗМІ та інтернет-мережу, проводяться зустрічі з представниками бізнесу та спілкування з громадськістю.

Джерело:Чопська мтниця

 



TelgramПідписуйтесь та читайте новини Закарпаття у нашому Телеграм-каналі та нашій сторінці у Facebook
рейтинг: 
  • Подобається
  • 0
Залишити коментар
иконка
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 30 днів з дня публікування.