За рік роботи понад 65 тис. платників податків

Саме стільки суб’єктів господарювання та громадян відвідало, перший відкритий на Закарпатті, Центр обслуговування платників податків при Берегівській ОДПІ.

Одним із основних пріоритетів діяльності сучасної податкової служби є якісне обслуговування платників податків, що визначає принципово новий партнерський рівень відносин з суб’єктами господарювання. Для відвідувачів ЦОПП створені комфортні умови для заповнення заяв, звітності та отримання консультацій. За бажанням платники податків можуть ознайомитися зі змінами податкового законодавства з інформаційних стендів та електронного табло. До послуг відвідувачів швидкий доступ до інформації з використанням мережі Інтернет та єдиної бази податкових знань.

Основними завданнями ЦОПП є оперативність видачі дозвільних документів та довідок та удосконалення процесу приймання звітності від суб’єктів господарювання. Загалом платникам податків з моменту відкриття Центру обслуговування при Берегівській ОДПІ видано понад 10 тис. довідок, більше 5 тис. дозвільних документів, прийнято 49 тис. податкових звітів, надано 11 тис. роз’яснень та 14 тис. інших адміністративних послуг.

Фахівці Берегівської ОДПІ вивчали також громадську думку щодо оцінки діяльності Центру та якості обслуговування платників податків. В результаті 97% респондентів оцінили роботу як позитивну та задоволені роботою ЦОПП. Функціонування Центрів обслуговування платників податків окреслює у роботі податкових органів нові пріоритети – кваліфіковане якісне сервісне обслуговування платників податків, що сприятиме підвищенню добровільної сплати податків.


ДПС у Закарпатській області



TelgramПідписуйтесь та читайте новини Закарпаття у нашому Телеграм-каналі та нашій сторінці у Facebook
рейтинг: 
  • Подобається
  • 0
Залишити коментар
иконка
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 30 днів з дня публікування.