В Ужгороді говорили про вплив ШІ на медіа (ВІДЕО)

  • 22.05.2025, 09:42,
  • ІТ
  • 0

Як працювати з аудиторією, розрізняти фейки, уникати когнітивних упереджень та формувати в споживачів контенту критичне мислення – в Ужгороді відбувся семінар для представників регіональних медіа організований Національною радою  України з питань телебачення і радіомовлення у співпраці з DW Akademie в рамках проєкту «MediaFit Re:loaded». Спеціалісти розповіли як когнітивні упередження впливають на стиль та контекст подачі інформації на різних медіа платформах та презентували практичні кейси. Обговорили і застосування штучного інтелекту під час створення новинного контенту. Експерти поділилися з журналістами платформами для створення візуального контенту для сюжетів, адаптації тексту у аудіо запис, а також використання ШІ як інструменту. 

Під час  зустрічі, журналісти мали змогу не лише теоретично освоїти матеріал, а й практично закріпити його створивши контент план майбутнього проєкту задля попередження когнітивних упереджень. Свої проєкти презентували колегам та ділилися як адаптовуватимуть здобуті знання  на своїх інформаційних ресурсах. Самі ж медійники кажуть, що телевізійний та новинний формат подачі інформації повинен йти в ногу з часом, тому такі зустрічі спонукають розвитку та осучасненню ЗМІ. Зустріч в Ужгороді стала однією із серії заходів присвячених «Когнітивним упередженням у медіа» . Аналогічні тренінги з медійниками планують провести у Львові та Чернівцях.





TelgramПідписуйтесь та читайте новини Закарпаття у нашому Телеграм-каналі та нашій сторінці у Facebook
рейтинг: 
  • Подобається
  • 0
Залишити коментар