Підлеглі Шніцера-люди в білих халатах - свідки, співучасники чи вбивці Олексія Різака!

До сьогоднішнього дня нам так і не вдалося остаточно з`ясувати роль карети швидкої допомоги ,яка виїхала (?) до багатоповерхівки, де нібито знайшли тіло Олексія Різака 16 листопада 2012 року о 19.21год і була біля тіла о 19.26год. Цей час названий за матеріалами перевірки екс-губернатору Івану Різаку начальником управління охорони здоров`я облдержадміністрації Романом Шніцером. Чому він був в цей час на цьому місці – це тема окремої розмови. Єдине, що відомо , що в той вечір він постійно перебував з відставним полковником Лізанцем.

Нагадаємо, що міліція повідомила про знаходженнятіла о 20.30год Близького родича екс-губернатора було викликано близько21.00год Тіла на місці уже не було, а слідчі переконували свого керівника в тому, що загиблий Олексій Різак не падав з багатоповерхівки.

Як же пояснити цю нестиковку в часі появи швидкої допомоги і знаходження тіла працівниками УМВС.

Одна із версій може говорити про те, що працівники швидкої допомоги виїхали на місце за викликом невідомих осіб і майже протягом години пробували надати допомогу пораненому від руки вбивці, але не від падіння з багатоповерхівки, Олексію .Але не змогли його врятувати і лише тоді з метою приховування злочину почали повідомляти міліцію і придумувати версію самогубства.

За другою версією– карета швидкої допомоги забрала ще живого Олексія Різака в один з медичних центрів , де пробували реанімувати Олексія. Але це теж не вдалося. Тоді швидка повернула тіло на місце з метою проголошення тієї ж брехливої версії.

Ще за однією версією швидка допомога нікуди не виїзжала, а заднім числом до сьогоднішнього дня пробують фальсифікувати медичні документи, а саму фальсифікацію кримінальної справи почали високопоставлені замовники з допомогою полковників,яких викликали на місце вбивства Олексія о 20.30год.

Ще одна версія, яка виявиться найбільш правдоподібною, що швидка допомога забирала Олексія Різака зі справжнього місця вбивства , але це точно не шістнадцятиповерхівка .Ще раз нагадаємо нашим читачам, що версія про падіння Олексія з 15 поверху і яка була миттєво поширена в провідних інтернет –виданнях України виявилась не життєвою навіть кілька хвилин. Після того, як родичі, нейрохірурги, командир спецпідрозділу Альфа оглянули юнака і побачили, що на тілі cина екс-губернатора немає жодного пошкодження, жодної царапинки, що вся одежа на ньому абсолютна ціла і чиста, вирок цій брехливій версії був винесений колективно – ніякого падіння насильного чи добровільного, живого чи мертвого, і тим більше з такої висоти не було . Це підтверджували наступного дня на похоронах також чисельні спеціалісти. Це нам підтвердили за фотографіями експертні бюро і відомі фахівці з України та багатьох країн світу.

І ще одне, ніхто до цих пір не може відповісти на питання а ХТО Ж ПРИВІЗ У МОРГ ДО ЕКСПЕРТА ВБИТОГО ЮНАКА? І дуже вже хочеться взнати прізвище експерта, який працював з швидкою допомогою на місці трагедії. Надіємося, що на ці «медичні питання» дасть відповідь службове розслідування , яке буде проведене за спільним дорученням губернатора області та голови обласної ради.

Щоб наші читачі краще нас зрозуміли, ми процитуємо кілька витягів з розпорядчого документу

НАКАЗ ГПУ, МВС таМОЗ України від 25.10.2011 року No.102/685/692 <<Про затвердження Порядку взаємодії між органамивнутрішніх справ, закладами охорони здоров`я та органами прокуратури Українипри встановленні факту смерті людини>>

1. Загальні положення.

1.1. Порядок взаємодії між органами внутрішніх справ, закладами охорони здоров`я та органами прокуратуриУкраїни при встановленні факту смертілюдини (далі - Порядок) розроблено для забезпечення ефективної взаємодії між органами внутрішніх справ, закладамиохорони здоров`я та органамипрокуратури України при перевірці фактів смерті людини з метою запобігання випадкам неякісних перевірок обставин смерті людини та укриття умисних вбивств.

1.2. Правовою основою Порядку є КонституціяУкраїни, Кримінально-процесуальнийкодекс України, Закони України <<Про прокуратуру>>,<<Про міліцію>>, <<Основи законодавства України про охорону здоров`я>>, <<Про поховання тапохоронну справу>>.

 

2. Працівники закладів охорони здоров`я:

2.1.За телефоном екстреного виклику (102) негайно повідомляють органи внутрішніх справ про кожен випадокустановлення ними факту смерті людининезалежно від місця її настання, за винятком смерті від захворювань у закладах охорони здоров`я.

2.2. У всіх випадках повідомлення органів внутрішніх справ просмерть людини до приїзду працівникаміліції або прокуратури на місце події медичнимпрацівникам забороняється порушувати обстановку за місцем знаходження трупа, переміщати його,ініціювати такі дії присутнім на місціподії особам, у тому числі родичам померлих, видавати лікарське свідоцтво про смерть.

2.3. У разі смерті людини за місцем її постійного проживання безознак насильницької смерті абопідозри на таку на місце події обов`язково виїжджаєлікар (фельдшер), який констатує факт смерті та бере участь у роботі працівника органів внутрішніхсправ при огляді місця події і трупата прийнятті рішення щодо направлення трупа на судово-медичний розтин.

2.4. У випадках патологоанатомічного розтину або видачі лікарського свідоцтва про смерть без розтину трупанаправляють до правоохоронного органукопію лікарського свідоцтва про смерть, завірену мокрою печаткою закладу, який видав вищезгадане свідоцтво, упродовж трьохдіб з моменту констатації фактусмерті.

 

3. Працівники бюро судово-медичної експертизи:

3.1. Лікарі судово-медичні експерти обов`язково виїжджають намісце події разом ізслідчо-оперативною групою (за винятком випадків, передбачених п. 2.3) з метою зовнішнього огляду трупа упередбаченому ст. 192 КПК Українипорядку.

3.2. Проводять розтин трупа упродовж доби з часу його надходження.

3.3. Направляють упродовж трьох діб завіренукопію лікарського

свідоцтва про смерть до правоохоронного органу, що направив тіло на розтин.

3.4. Проводять судово-медичне дослідження трупаз усіма необхідними

лабораторними дослідженнями та складають відповідний акт у місячний

строк.

3.5. Направляють акт судово-медичногодослідження трупа до правоохоронногооргану упродовж трьох діб після його складання.

3.6. Письмово інформують правоохоронний органпро причини перевищення

термінів, зазначених у пунктах 3.3, 3.4, 3.5.

3.7. У разі насильницької смерті або невстановлення її причин видають трупи,одяг та інші речі, що надійшли з ними виключно з письмового дозволу слідчого або прокурора.

4. Працівники органів внутрішніх справ:

4.1. Своєчасно реєструють повідомлення про факти смерті людини, утому числі що надійшли відпрацівників закладів охорони здоров`я, до журналуреєстрації заяв та повідомлень про злочини, що вчинені або готуються.

4.2. При надходженні повідомлень про факти смерті людини за місцем її постійногопроживання без ознак насильницької смерті або підозри на таку з урахуванням п.2.3 цього Порядку негайно виїжджають на місце події з лікарем (фельдшером),іншими необхідними спеціалістами. 4.3. У разі надходженняповідомлень про інші випадки смерті людини або встановлення під часпопереднього огляду трупа людини за місцем її проживання факту насильницькоїсмерті чи підозри на таку, на місце події негайно виїжджає слідчо-оперативнагрупа на чолі із слідчим, за участі лікаря судово-медичного експерта, іншихнеобхідних спеціалістів.

4.4. Терміново повідомляють прокурора про факти смерті людини, передбачені п.4.3 цього Порядку.

4.5. Проводять огляд місця події та трупів, у тому числі за місцем постійногопроживання померлого без ознак насильницької смерті, у порядку, З передбаченомуст.ст. 190 - 192 КПК України, з обов`язковим складанням плану і креслення оглянутого місця та,в необхідних випадках, із застосуванням фото- або відео зйомки.

4.6. Фіксують у протоколі огляду місця події дані про наявність диспансерногоспостереження за хворим і дату його останнього огляду лікарем та прийнятерішення щодо направлення трупа на судово-медичне дослідження.

4.7. За результатами перевірки передбачених п.4.3 повідомлень про смерть рішення упорядку ст.97 КПК України приймають виключно слідчі з урахуванням норм Кримінального кодексу України.

4.8. Забезпечують збереження первинної обстановки на місці події до приїздуслідчого прокуратури при встановленні ознак злочинів, підслідних органампрокуратури, у тому числі смерті в місцях позбавлення волі, приміщеннях органіввнутрішніх справ тощо.

4.9. З урахуванням результатів огляду місцяподії, трупа та проведеної на місціподії перевірки особисто приймають рішення щодо направлення трупа на судово-медичне дослідження. У направленні зазначають перелік питаньсудово-медичному експерту та питаннящодо видачі одягу померлого, його тіла, можливості кремації тощо. Копію направлення долучають доматеріалів перевірки. Здійснюютьконтроль за термінами проведення судово-медичних досліджень трупів людей. У разі ненадходження їхпоштою особисто отримують акти дослідженьта речові докази.

Обов`язково направляють для проведення судово-медичного розтину:

- трупи людей з ознаками насильницької смерті (травми,асфіксія, дії крайніх температур, електричногоструму, отруєнь тощо), підозр на таку;

- трупи людей, смерть яких настала раптово, - без обмеженьвіку (коли смерть настала швидко,зненацька, на фоні видимого, уявного здоров`я від хвороб, що перебігали приховано або розвинулись гостро);

- трупи людей, смерть яких настала поза місцем постійного проживання;

- трупи людей, особу яких не встановлено.

Не направляють для проведення судово-медичного дослідження трупи людей віком до 50 років, померлих удома, занаявності диспансерного спостереженняза хворим і його останнього огляду лікарем не більш ніж за місяць до настання смерті, при відсутності ознак насильницької смерті та підозр на таку.

 

5. Прокурори :

5.1. У разі надходження передбачених п. 4.3 повідомлень про смерть приймають рішення про виїзд на місце подіїв кожному конкретному випадку зурахуванням відомих обставин, резонансності події та ступеня небезпечності злочину.

5.2. Організовують огляд слідчими прокуратури місця події татрупів, проведення перевірки таприйняття рішення у порядку ст. 97 КПК України за всіма заявами та повідомленнями про смерть людини, що могланастати у зв`язку із вчиненнямзлочинів, підслідних органам прокуратури.

5.3. Невідкладно телефоном надають прокурорам вищого рівня і до відділів приймання, опрацювання та аналізуоперативної інформації дані провчинені умисні вбивства чи замахи на них в умовах неочевидності, за обтяжуючих обставин, а також про ті, щовикликали суспільний резонанс, танаправляють прокурорам вищого рівня спеціальне повідомлення відповідно до вимог вказівки Генерального прокурора України No. 4 від 11 січня 2011 року.

5.4. У передбачені Кримінально-процесуальним кодексом Українипорядок та строки забезпечуютьзаконність при перевірці обставин смерті людей, прийнятті за такими фактами відповідних процесуальних рішень.

 

P.S. Поки ми не знаємо як діяло керівництво прокуратури, яке отримало , за нашими даними, інформацію про вбивство Олексія Різака о 20.41год Зважаючи на резонанс цього вбивства, перші керівники мали бути на місці злочину. Прокуратура зобов’язана була також дати публічну оцінку ситуації. На жаль, до сьогоднішнього дня позиції місцевої прокуратури ми не знаємо. Хоча переконані, що вже хоча б на сьогоднішній день могли б підказати працівникам УМВС про перекваліфікацію порушеної кримінальної справи. Адже всім зрозуміло, що мова йде про замовне вбивство.

P.P.S. Хочемо також підсказати оперативникам, що особисто Іван Різак та члени його сім’ї з першого дня повернення в Закарпаття перебували під жорстким зовнішнім спостереженням, в тому числі із залученням комерційних фірм таксі. А раз так, то немає сумніву, що і в день вбивства Олексія «наружка» працювала особливо злісно. Ця «наружка» (будемо надіятися) – приватна і може назвати як причини вбивства, місце вбивства, так і самих вбивць. Доріженька від вбивць до замовників буде дуже короткою.

 

Світогляд



TelgramПідписуйтесь та читайте новини Закарпаття у нашому Телеграм-каналі та нашій сторінці у Facebook
рейтинг: 
  • Подобається
  • 0
Залишити коментар
иконка
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 30 днів з дня публікування.