В Ужгородському національному університеті вперше запровадять чітку систему документообігу. За кожен із документів чи звернень із структурних підрозділів (у тому числі, від студентів чи абітурієнтів) чітко відповідатиме конкретний виконавець, а хід виконання рішень контролюватиметься аж до логічного завершення.
Про це ректор УжНУ, доктор технічних наук, професор Федір Ващук сказав під час засідання Ради ректорату.
«Сучасне документоводство – основа ефективної роботи та виконання поставлених перед нами завдань. Відтепер здійснюватиметься чітка реєстрація документів та контроль за виконанням рішень чи резолюцій. Слід нарешті навести лад у цій системі, адже наразі годі відшукати конкретний документ чи відповідального – в університеті не велася чітка система документообігу. Натомість, це дуже важливий чинник для підвищення ефективності роботи», - впевнений проф. Федір Ващук.
Як відомо, до УжНУ цього року приєднано Закарпатський державний університет. А його колектив вже тривалий час використовує систему електронного документообігу «DocFlow».
Відповідна програма забезпечує миттєвий обмін документами між підрозділами навчального закладу. Завдяки цьому стоси паперів, які зберігаються в деканатах і на кафедрах університету, поступово переводяться в електронну форму. Усі документи перебувають на чіткому обліку, а хід виконання затверджених ними завдань можна відстежити на будь-якому етапі.
УжНУ