Дороги, які не ремонтують роками, можна побачити на Закарпатті, пише ТСН. Об’їзну дорогу біля Мукачевого водії долають на 1-й або максимум 2-й передачі. Інакше, кажуть, пробиті колеса й погнуті диски будуть найлегшою розплатою за швидку їзду.
Зіпсована ходова автомобіля – теж не найгірший варіант. Бо на трасі з такого розмірами вибоїнами, що “асфальт” доводиться об’їжджати узбіччям, може статися найгірше – ДТП із летальним підсумком.
Утім, бездоріжжя й без ДТП забирає здоров’я у водіїв і пасажирів, кажуть лікарі. Постійна тряска може загострити старі недуги й спровокувати нові.
“Коли йде постійна така вібрація на організм, страждають судини нижніх кінцівок, однозначно. Страдають орган малого таза, страдають нирки. Міжхребцеві диски отримують навантаження. Якщо не витримує капсула, вона розривається і починаються пробеми з хребтом”, – розповів лікар-ортопед Мукачівської ЦРЛ Мирослав Гавришко.
Після їзди розбитими дорогами водії найчастіше скаржаться на сильну втому, роздратування та біль у спині.
“За нерви, то вже ніхто нічого не говорить, чесно!”, – зізнаються автовласники.
На Закарпатті, хоч і підлатали основні магістралі, обласні дороги все ще в суцільних ямах. Про під’їзди до сіл годі й казати. До деяких населених пунктів навіть не ходять маршрутки і відмовляються їхати таксисти.
На Закарпатті, хоч і підлатали основні магістралі, обласні дороги все ще в суцільних ямах. Про під’їзди до сіл годі й казати. До деяких населених пунктів навіть не ходять маршрутки і відмовляються їхати таксисти.
ТСН