У Виноградові пройшла нарада щодо функціонування центру надання адміністративних послуг

З метою реалізації завдань Президента України щодо створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього бізнесу, 15 серпня під керівництвом першого заступника голови райдержадміністрації Михайла Русанюка, відбулася нарада з питань функціонування Центру надання адміністративних послуг у Виноградівському районі.

 

Участь в нараді взяли керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, зокрема, державний адміністратор Адальберт Сверенко, начальник архівного відділу Мирослава Боршош, начальник служби у справах дітей Антон Галас, начальник відділу містобудування та архітектури Маргарита Тегзе.

 

Учасниками наради обговорено затверджені технологічні картки надання адміністративних послуг та шляхи покращення рівня обслуговування заявників до центру надання адміністративних послуг.

 

Наприкінці наради, перший заступник голови райдержадміністрації Михайло Русанюк наголосив, що створення належних умов для отримання громадянами адміністративних послуг та відкриття в районі центру надання адміністративних послуг – реальний крок на шляху покращення інвестиційної привабливості регіону та розвитку підприємництва. "Саме тому необхідна злагоджена робота усіх служб для досягнення максимальної якості та оперативності надання адмінпослуг", - наголосив Михайло Русанюк.

Про це "Анонс Закарпаття" повідомили в Виноградівській РДА

 



TelgramПідписуйтесь та читайте новини Закарпаття у нашому Телеграм-каналі та нашій сторінці у Facebook
рейтинг: 
  • Подобається
  • 0
Залишити коментар
иконка
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 30 днів з дня публікування.