— Відстань між горою та літаком – критично мала. Маневр потрібно здійснити за лічені секунди. Тож, окрім електроніки, велику роль під час таких польотів відіграє і професіоналізм екіпажу. За результатами перевірки, всі системи літака працювали штатно без зауважень, – коментує Головний інженер авіації-начальник управління Головного інженера авіації Командування Повітряних Сил ЗСУ генерал-майор Петро Скоренький.
Варто зазначити, що район Говерли для випробування обрали вперше. До 2014-го ці польоти відбувалися в Криму. Там умови ще складніші – різкий перехід від рівня моря – до гірської місцевості. Хоча метеоумови в Карпатах більш мінливі та нестабільні.
— Дообладнанням літака новітніми системами займався Миколаївський авіаремонтний завод. Після успішно проведених випробувань літак отримав усі необхідні документи, які дозволяють виконувати польоти відповідно до вимог ІСАО. Враховуючи потреби в літаках Іл-76МД, які виконують завдання в інтересах держави, Командування Повітряних Сил і в подальшому планує їх удосконалювати новітніми системами.