Креативну мобілізаційну рекламу створили в 68 - му батальйоні 101 - ї бригади ТрО

68 - й батальйон 101 - ї бригади вже не перший місяць проводить активну мобілізацію у свої лави та активно використовує всі сучасні методи для піару свого підрозділу. Зараз цю мобілізаційну рекламу ми можемо часто зустріти на вулицях міст та сіл нашої області у виді білбордів, а в деяких місцевих "АВС" та кав'ярнях Ужгорода, Перечина, Великого Березного ми бачимо буклети з закликами до приєднання до батальйону. Не гребують наші захисники і рекламою в соцмережах, де на одному з таких рекламних блоків наші захисники вирішили встановити креативну рекламу, використавши фото відомого американського актора фільмів для дорослих Джонні Сінса, який більше відомий як "Лисий з Бразерс". "Лисий" неодноразово висловлювався на підтримку України у війні з рф та одного разу зробив спільне фото з українською актрисою фільмів для дорослих Джозефіною Джексон, на якому Джонні був одягнений в футболку із зображенням тризубу. Звісно це не може подобатися всім, і точно, що знайдуться "диванні моралісти", які засудять цей метод піару батальйону ТрО, але насправді треба розуміти, що наші хлопці з 68 - го батальйону мають гарне почуття гумору, а сам підрозділ не є пережитком радянщини, а дійсно є передовим як у питаннях реклами, так і взаємовідносин всередині батальйону між військовослужбовцями! Долучайся до 68 - го батальйону 101 - ї бригади та будь своїм серед своїх!

TelgramПідписуйтесь та читайте новини Закарпаття у нашому Телеграм-каналі та нашій сторінці у Facebook
рейтинг: 
  • Подобається
  • 2
Залишити коментар
иконка
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 30 днів з дня публікування.