Ужгородці обурені зверхнім ставленням, незнанням ПДР та законів України працівниками Управління контролю за благоустроєм та дотриманням ПДР Ужгородської міської ради

8167 повідомлень про притягнення до адмінвідповідальності винесли працівники відділу контролю за дотриманням ПДР у частині стоянки та зупинки Ужгородської міськради із початку цього року. 
Загальна сума накладених штрафних санкцій – 3 мільйони 420 тисяч 740 грн. 375 постанов скерували до примусового виконання.
326 протоколів за порушення законодавства у сфері благоустрою міста склали фахівці відділу контролю за благоустроєм, зокрема 147 – за порушення правил встановлення вивісок, 132 – щодо самовільного встановлення торгових точок. До бюджету міста надійшло 170 тисяч гривень штрафів.
Спільно з працівниками департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради на виконання рішень виконавчого комітету працівники відділу благоустрою демонтували 155 об’єктів та вивісок, встановлених самовільно.
Про це інформує Управління Контролю за благоустроєм та дотриманням ПДР стоянка, зупинка.
Але в коментарях на сторінці Ужгородської міської ради Юрій Ліхтей написав, що обурений некомпетентністю, зверхнім ставленням до людей працівників Управління Контролю за благоустроєм та дотриманням ПДР стоянка, зупинка.
Дослівно коментар користувача соцмережі Фейсбук:

"Працівники відділу контролю за дотриманням ПДР у частині стоянки та зупинки Ужгородської міськради, зокрема інспектор з паркування Лавришин Марк-Андрій Андрійович нехай краще вивчить ПДР, а ще хай почитає про зону дії знаків, якщо вони встановлені з додатковими табличками, і нехай зверне увагу на знак який встановлений на вул. Капушанській біля заїзду до клініки Новака. А вже потім хай виписує повідомлення і постанови. А його безпосередній начальник Шендригоренко Іван Іванович (назвав себе начальником відділу, хоча згідно даних офіційного сайту Ужгородської міської ради ( не оновлювалися з 2016 року )він не є начальником відділу, а головним спеціалістом відділу муніципальної поліції і правопорядку) а згідно сайту: https://pdr.rada-uzhgorod.gov.ua/about_info/ структура взагалі не визначена, добре вивчить порядок розгляду адміністративних матеріалів та порядок їх оскарження. Бо виявляється, він як начальник відділу, за його версією, не може скасувати незаконну постанову свого підлеглого. А ще він виявляється не зобов'язаний приймати скаргу на незаконні дії свого підлеглого, не зобов'язаний вислуховувати громадянина, який звернувся навіть з усною скаргою на незаконні дії свого підлеглого, не зобов'язаний знайомити правопорушника з матеріалами справи та повноваженнями інспектора з паркування, а лише вручити "правопорушнику" постанову без дати набрання законної сили і з сумнівним підписом інспектора з паркування, бо постанову друкували лише після того, як я надав документи посвідчуючи мою особу і послати до суду. Коли друкували постанову інспектор був відсутній і не міг підписувати постанову. До речі на офіційному сайті https://pdr.rada-uzhgorod.gov.ua/about_info/ визначено повноваження Управління контролю за благоустроєм та дотриманням ПДР у частині стоянки та зупинки Ужгородської міської ради. Отже Управління має такі повноваження:
3.1.1. Вживати заходів щодо припинення вчинення адміністративних правопорушень у межах наданих повноважень на території міста Ужгород.
3.1.2. Відповідно до рішення виконавчого комітету Ужгородської
міської ради під час виявлення порушення законодавства складати протоколи про адміністративні правопорушення, перелік яких міститься у пункті 2 частини першої статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та виносити постанови про адміністративні правопорушення, що відносяться до компетенції посадових осіб міської ради.
3.1.3. Направляти протоколи про адміністративні правопорушення на розгляд органам, уповноваженим розглядати справи про адміністративні правопорушення відповідно до положень Кодексу України про адміністративні правопорушення.
3.1.4. Проводити розгляд справ про адміністративні правопорушення в межах та в спосіб, визначений Кодексом України про адміністративні правопорушення.
3.1.5. Проводити відео-, фото- та звукову фіксацію як допоміжний засіб фіксування протиправних дій та правопорушень у порядку, визначеному чинним законодавством України. На превеликий жаль на сайті не оприлюднено структуру і не можливо взагалі дізнатися ні про штат, ні про начальників відділів, ні про посадових або службових осіб, про їх повноваження, кому підпорядковуються інспектори з паркування, хто їх вище стоячий начальник. Я просив у Івана Івановича надати мені можливість для ознайомлення хоча б функційними ( посадовими обов'язками ) інспектора з паркування на що знову отримав відмову. Отже зверхнє ставлення до громадян, особливо до приїзних, не робить честі ані посадовим особам Ужгородської міської ради, ані самій міській раді, як органу місцевого самоврядування. Штраф сплачений, спомин від беззаконня залишився".

TelgramПідписуйтесь та читайте новини Закарпаття у нашому Телеграм-каналі та нашій сторінці у Facebook
рейтинг: 
  • Подобається
  • 0
Залишити коментар
иконка
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 30 днів з дня публікування.