В Сваляві радилися як не допустити небажаної агресії в школярів (ФОТО)

24 жовтня 2012 року на базі Свалявської гімназії відбувся обласний семінар методистів районних (міських) відділів (управлінь) освіти та керівників районних (міських) методоб'єднань практичних психологів з теми: «Методологічне забезпечення профілактики (корекція) небажаних афективних станів школярів».

 

 

У вступному слові привітав учасників семінару Русин В.П., начальник відділу освіти молоді та спорту Свалявської райдержадміністрації та розпочав роботу виступом про діяльність та перспективи розвитку психологічної служби Свалявського району.

Методист РМК відділу освіти молоді та спорту Свалявської райдержадміністрації Ладані Н.І. ознайомила присутніх з актуальністю згаданої вище проблеми та зазначила важливі аспекти роботи психологічної служби, специфіку і основні завдання, яким приділяють увагу практичні психологи навчальних закладів району.

Керівники психологічних служб районів і методисти заслухали доповіді та переглянули презентації «Афективні стани: теоретичні аспекти та особливості перебігу» завідувача обласного центру практичної психології і соціальної роботи ЗІППО Лемак М.В. і «Особливості роботи з дітьми з кризових сімей, у яких наявні прояви небажаних афективних станів» психолога Закарпатського центру соціально-психологічної реабілітації дітей Копосович М.Г.

Учасники семінару побували на розвиваючому тренінгу з учнями 7-8 класів на тему: «Шлях до творчості» (психолог Полянської ЗОШ І-ІІІ ст. Кампо Ж.П.) та творчому інтенсиві: «Подорож до внутрішнього світу стежинкою творчості» (психолог гімназії Фізер Л.І.), де були представлені практичні техніки та методичні аспекти роботи з цього напрямку.

 

 

 

Презентація тренінгового заняття

Джерело:Закарпатський інститут післядипломної педадогічної освіти

 



TelgramПідписуйтесь та читайте новини Закарпаття у нашому Телеграм-каналі та нашій сторінці у Facebook
рейтинг: 
  • Подобається
  • 0
Залишити коментар
иконка
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 30 днів з дня публікування.