Впровадження інклюзивного навчання, комплексна оцінка дитини та відповідна робота у сфері корекційно-розвиткових занять – для дітей, що потребують індивідуального підходу до навчального процесу працює інклюзивно-ресурсний центр.У центрі працюють логопеди, дефектологи, реабілітологи та практичні психологи.
Для кожної дитини складається індивідуальна програма розвитку, що враховує її особливості, здібності та потреби. Аутизм у дитини можна визначити ще з раннього віку, розповідають фахівці інклюзивного центру. Основними є: порушення соціальної взаємодії, комунікативні труднощі, обмежені інтереси та стереотипна поведінка, а також сенсорна чутливість. Важливим спектром є і робота з батьками, каже психологиня. Адже вони є безпосередніми учасниками освітнього процесу разом з дітьми. Кожна дитина унікальна, тому дуже важливо знайти підхід саме до неї. У закладів проводять корекційні заняття, допомагають подолати труднощі у спілкуванні, емоційному реагуванні, навчанні. Підтримка, адаптація освітнього середовища та індивідуальний підхід – запорука успіху інклюзивної освіти. Інклюзивно-ресурсні центри – це про рівні можливості для кожної дитини.
Підписуйтесь та читайте новини Закарпаття у нашому Телеграм-каналі та нашій сторінці у Facebook