В УжНУ розпочались передвиборчі перегони

Стратегія розвитку Ужгородського національного університету будується на перспективі отримання ним статусу дослідницького та його повноцінної інтеграції в європейський освітньонауковий простір.

Заради цієї мети пріоритетними в наступні роки будуть такі завдання:

- забезпечення потреб держави і регіону в кваліфікованих кадрах;

- реалізація спільних наукових і навчальних проектів з провідними вищими навчальними закладами Європейського Союзу, Росії, США;

- залучення до навчального процесу провідних педагогів українських і зарубіжних вищих навчальних закладів і наукових установ;

- удосконалення кредитно-модульної системи організації навчального процесу;

- підготовка навчально-методичних матеріалів нового покоління, у тому числі із залученням до творчих колективів талановитої студентської молоді;

- використання у навчальному процесі новітніх досягнень вітчизняної та зарубіжної науки і техніки;

- запровадження інноваційних технологій навчання, в тому числі на основі комп'ютерних технологій, інтерактивних методів навчання;

- співпраця з міжнародними фондами з метою залучення їх до фінансування навчальних і наукових програм;

- проведення моніторингу кар’єрного зростання випускників за допомогою системи зворотних зв’язків;

- підвищення конкурентноспроможності випускників університету шляхом вільного оволодіння іноземними мовами і сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями;

- сприяння студентському самоврядуванню на всіх рівнях, залучення студентів до участі в основних сферах діяльності університету: навчально-виховного процесу, наукових досліджень, роботи студентського містечка, спортивно-масових заходів, художньої самодіяльності тощо.

Невідкладні завдання університету

1. У галузі навчальної та навчально-методичної роботи:

1.1. Забезпечення відповідності освітніх послуг державним стандартам і європейським вимогам до якості знань.

1.2. Впровадження сучасних технологій навчання студентів: розвитку критичного мислення, проектування, модульного навчання тощо.

1.3. Розвиток дистанційного навчання з усіх напрямів (спеціальностей) на основі сучасного кадрового, технічного і методичного забезпечення.

1.4. Розширення вільної траєкторії навчання та участі студентів у науково-дослідній роботі, конференціях, семінарах, олімпіадах.

1.5. Збільшення обсягів практичних і лабораторних робіт пошукового і дослідницького характеру.

1.6. Створення мультимедійних лекцій з використанням сучасного інструментарію супроводження.

1.7. Підготовка спільних з провідними зарубіжними університетами навчальних посібників.

1.8. Формування університетської електронної бібліотеки з доступом до електронних ресурсів зарубіжних країн.

1.9. Підвищення якості підготовки абітурієнтів у системі власної доуніверситетської підготовки.

1.10. Працевлаштування випускників шляхом плідної співпраці університету з підприємствами області.

2. У галузі інформатизації та комп’ютеризації університету:

2.1.Оновити парк персональних комп’ютерів у навчальних лабораторіях і кабінетах.

2.2.Створити мультимедійні аудиторії для проведення лекцій-презентацій, онлайн-семінарів, веб-конференцій тощо.

2.3.Модернізувати мережу лінгафонних кабінетів для вивчення іноземних мов зі спеціалізованим програмним забезпеченням.

2.4.Впровадити е-документообіг між усіма структурними підрозділами.

2.5.Вдосконалити телекомунікаційні мережі університету:

об’єднати всі навчальні корпуси і гуртожитки в єдину корпоративну Інтернет-мережу на базі оптоволоконних ліній;

довести до 100% покриття Wi-Fi всіх навчальних корпусів і гуртожитків;

встановити інформаційні кіоски у фойє всіх корпусів з електронним доступом до розкладів, сайту УжНУ тощо.

3. У галузі підготовки та удосконалення науково-педагогічних кадрів:

3.1. Забезпечити питому вагу викладачів з науковими ступенями і вченими званнями на рівні не менше 80%.

3.2. Створити належні умови для появи нових шкіл університетських науковців.

3.3. Формувати кадровий потенціал університету шляхом залучення до наукової і педагогічної діяльності обдарованої молоді через магістратуру, аспірантуру і докторантуру.

3.4. Проводити стажування викладачів університету у вищих навчальних закладах країн, що підписали Болонську декларацію.

4. У галузі підвищення ефективності науково-дослідної роботи:

4.1. Збільшувати обсяг науково-дослідних робіт у середньому на 10% щорічно.

4.2. Підтримувати реалізацію наукових розробок і нових технологій, створених науковцями університету.

4.3. Модернізувати матеріально-технічну і лабораторну базу наукових досліджень, а також їхню поліграфічну базу.

4.4. Забезпечити умови для зростання числа наукових публікацій у зарубіжних фахових виданнях.

4.5. Домогтися на кожному факультеті щорічного виходу в світ збірника наукових праць студентів.

4.6. Розширити участь студентів у виконанні держбюджетних і господарських робіт.

5. У галузі якісних освітніх послуг:

5.1. Пройти чергову акредитацію підготовки фахівців за спеціальностями і напрямами, ліцензування освітніх послуг з доуніверситетської підготовки, післядипломної освіти, підвищення кваліфікації для громадян України і навчання іноземних громадян.

5.2. Розвивати дистанційне навчання і практику навчання в університетах розвинутих країн для підвищення мобільності студентів, інтеграції в Європейський освітній простір.

5.3. Забезпечити максимальний рівень працевлаштування для випускників, враховуючи методики підготовки спеціалістів відповідно до вимог замовника.

6. У галузі розвитку матеріально-технічної бази:

6.1. Збільшити кількість спеціалізованих аудиторій, обладнаних сучасними мультимедійними засобами.

6.2. Відновити діяльність гірської спортивної бази «Плішка» (с. Кам’яниця) і санаторію-профілакторію «Скалка» (с. Ворочево).

6.3. Підтримувати в належному стані навчально-лабораторні корпуси, студентське містечко, ботанічний сад, біобазу «Колочава».

6.4. Здійснити реконструкцію Студентського центру дозвілля «Ювентус», зокрема, встановити сучасне освітлювальне і звукове обладнання.

6.5. Провести планові ремонти стадіону, спортивних майданчиків, спортивних залів.

7. У галузі фінансового забезпечення:

7.1. Збільшити фінансування університету, особливо через зростання обсягів надання освітніх послуг.

7.2. Раціонально витрачати кошти на навчальні, наукові та господарські цілі.

7.3. Реалізовувати комплексні заходи з енергозбереження.

7.4. Вдосконалити систему планування, фінансового обліку та внутрішнього аудиту.

8. У галузі виховної роботи:

8.1. Забезпечити всебічне виховання національної гідності.

8.2. Налагодити дієву співпрацю між адміністрацією, кураторами студентських груп і старостатом гуртожитків.

8.3. Продовжити проведення різноманітних студентських конкурсів і фестивалів, Днів першокурсника, Днів факультетів, Днів здоров’я, університетських спартакіад тощо.

8.4. Підвищувати професіоналізм педагогів-кураторів студентських груп.

9. У галузі міжнародної співпраці:

9.1. Залучати іноземних учених для проведення наукових досліджень і навчального процесу.

9.2. Збільшувати контингент іноземних студентів, аспірантів і докторантів.

9.3. Узгодити навчальні програми з програмами підготовки фахівців у споріднених університетах Європи з метою здобуття «подвійних дипломів».

10. У галузі популяризації Ужгородського національного університету:

10.1. Створення потужного атракційного комплексу в складі музею стародруків, археологічного і зоологічного музеїв, музею університету, станції космічних досліджень.

10.2. Розвиток унікальних для класичних університетів напрямів і спеціальностей, насамперед медичного профілю.

10.3. Надання нових переваг студентам університету шляхом запровадження додаткових навчальних програм, зокрема, з військової підготовки.


Джерело:УжНУ

 



TelgramПідписуйтесь та читайте новини Закарпаття у нашому Телеграм-каналі та нашій сторінці у Facebook
рейтинг: 
  • Подобається
  • 0
Залишити коментар
иконка
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 30 днів з дня публікування.