Довідки, витяги та інші документи з державних установ вже за рік можна буде отримати навіть не виходячи з дому. Щоб скористатись новими правилами документообігу достатньо прийти до центру або ж мати інтернет, а тим, хто й досі далекий від цивілізації, допомагатимуть усі відділення Укрпошти. В Ужгороді про наявність відповідного центру вже подбали: на початку грудня при міській раді обладнали приміщення, однак послуги надаватимуть із січня 2014-го. Які послуги належать до адміністративних та й взагалі яка процедура отримання цих документів, скільки і за що платитимуть українці – всю інформацію можна буде знайти на загальнодержавному порталі, який нині на стадії розробки. Говорить начальник управління розвитку підприємництва та ринкових відносин Закарпатської ОДА Владислав МІЦА.
Джерело:Тиса-1