Про це у четвер, 17 січня, під час брифінгу розповів журналістам начальник Державної фінансової інспекції в Закарпатській області Микола Рябець.
У 2011 році було проведено 330 перевірок, у 2012 – вже 253.
- Минулого року ми провели на 77 перевірок менше, ніж у 2011 році. Раніше ми працювали спільно – фінансова служба та податкова – разом проводили якісні комплексні ревізії. Наразі є реальна можливість відновити такий якісний метод контролю. Вистачить раз у 3-4 роки перевірити район, щоб була цілісна картина фінансово-бюджетної дисципліни, - зазначив Микола Рябець.
Минулоріч у рамках адміністративної реформи відомство одне з перших у державі було реорганізовано. В області створено Державну фінансову інспекцію у Закарпатській області з 4-ма регіональними низовими інспекціями в Ужгороді, Мукачеві, Хустському та Рахівському районах.
- Скорочення проведено на базі низових ланок, а обласну службу посилили. Пояснюється це тим, що працівник обласної структури дає кращий результат, ніж працівник районної. Штатна чисельність інспекції раніше була 168 одиниць, наразі – 157, - зазначив Микола Рябець.
Основні показники роботи у 2012 році. Фахівці держфінінспекції області провели 264 контрольні заходи. Порушення виявлені на 237-ми підприємстствах на 37,2 мільйонів гривень.
Держфініспекція усунула порушень на суму близько 19 мільйонів гривень. Забезпечено виплати працівникам на загальну суму 3,8 млн. грн. Зокрема, забезпечено надходження фінансових ресурсів на 7 мільйонів гривень, відшкодовано та поновлено втрати фінансових і матеріальних ресурсів на суму 11,6 мільйонів гривень.
За словами начальника фінінспекції, наразі вдається якісно співпрацювати з правоохоронними структурами, податковою інспекцією. Зокрема, у 2012 році інспекція передала до правоохоронних органів області 97 матеріалів ревізій. Порушено 59 кримінальних справ. До адміністративної відповідальності притягнуто 724 посадові особи. У 151 випадку до порушників застосовано фінансові санкції.
Прес-центр ОДА