Вивчення іноземних мов надзвичайно актуальне в наш час. Сьогодні вже не достатньо володіти однією мовою, адже що більше мов людина знає, то більше можливостей вона має. Кажуть, найкраще вивчати мову у відповідному мовному середовищі, проникаючи у спосіб мислення народу, що говорить нею. Надзвичайно важливим аспектом є підготовка учнівської молоді до адаптації в нашому суспільстві.
За словами Почесного Президента ЗакДУ проф. Ф.Г. Ващука, знання іноземних мов — це ключ до успіху в сучасному світі! А тому сам факт організації олімпіади, про яку йдеться, став надзвичайно важливою регіональною подією. Для нашого університету взяти участь в організації олімпіади було і почесно, і приємно. Насамперед, визнаючи фах викладачів німецької мови ЗакДУ, організатори олімпіаді до журі запросили викладачів німецької мови Костик Віталію Михайлівну та Янкович Ренату Яношівну.
Викладачі ЗакДУ відзначили, що юні знавці німецької мови вкотре продемонстрували свої глибокі знання іноземної мови, інтелектуальні здібності, ерудицію, вміння показати себе у чесній боротьбі. Мета олімпіади такого напрямку – підвищити інтерес молоді до більш поглибленого вивчення німецької мови, сформувати високу пізнавальну активність.
Переможці продемонстрували високий рівень володіння німецькою мовою і культуру виконання завдань з даної дисципліни. Вагомий здобуток цьогоріч на третьому етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з німецької мови в освітян міста Ужгород – 11 призових місць (два диплом першого ступеню, чотири дипломи другого ступеню та п’ять — третього), а саме: учні лінгвістичної гімназії імені Т.Г.Шевченка Ужгородської міської ради Закарпатської області, які здобули по два дипломи першого ступеню, чотири дипломи другого ступеню та три дипломи третього ступеню, гімназії м. Ужгорода – два дипломи третього ступеню.
Таким чином, проведення третього етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови дає можливість учням виявити свої здібності, проявити себе та неординарні творчі здібності. Проведення олімпіад полягає у перевірці та виявленні базового рівня освіти з певним добором творчого та експериментального характеру, які формують особисту позицію, самостійність, послідовність і логічність, стимулюють до творчого самовдосконалення учнів.
Асистент кафедри ділової іноземної мови та перекладу
Костик В.М.