Лише кожен п'ятий вінничанин допоможе правоохоронцям у разі необхідності, повідомив головний міліціонер області
- Головний критерій - довіра населення до міліції, на жаль, ще залишається на недостатньому рівні. Я змушений це визнати. Підтверджують це і соціальні дослідження. Зокрема, по Вінницькій області лише 20% респондентів висловили готовність допомагати міліції у будь-якій ситуації, - таку, не надто втішну інформацію виголосив на нещодавній сесії облРади начальник управління МВС України у Вінницькій області генерал-майор міліції Віктор Русин.
Головний міліціонер області визнає, що це суттєві недопрацювання, однак висловлює надію, що ситуацію можна й потрібно виправити найближчим часом.
- За три місяці, відколи прийшов на цю посаду, я приділяв значну увагу створенню колективу однодумців, очищенню від керівників, які тією чи іншою мірою себе скомпрометували. За цей період замінено - першого заступника начальника слідчого управління, заступника начальника міліції з громадської безпеки, керівників управлінь державної служби по боротьбі з економічною злочинністю та кадрового забезпечення. Звільнено трьох начальників міськрайвідділів. Одного з них - у лютому за бездіяльність, яка призвела до створення соціальної напруги у селищі Вендичани, що у Могилів-Подільському районі, та змінено повністю керівництво райвідділу. Десять керівників територіальних райвідділів змінено у зв'язку з ротацією. За порушення дисципліни протягом минулого року притягнуто до відповідальності майже 2 тис. співробітників, 15 звільнено з органів внутрішніх справ за негативними мотивами, порушено 11 кримінальних справ.
- Вражаючі показники. Могли б Ви їх прокоментувати?
- Ці цифри я називаю не для того, щоб показати, наскільки у нас розповсюджені такі негативні явища, а щоб показати, що міліція - чи не єдина державна структура, яка реально бореться з корупцією безпосередньо у своїх лавах.
- Які завдання визначають правоохоронці Вінниччини на цей рік?
- Ми продовжимо очищувати свої ряди від працівників із сумнівною мотивацією, схильних до вчинення корупційних діянь, чи навіть злочинів, тих, які не вміють, чи не хочуть добросовісно виконувати свої обов'язки. Не потрібно приховувати негативні факти, а треба посилювати дисципліну та відповідальність працівників. Якщо ми не зможемо самі навести лад, то всі зовнішні зміни будуть не ефективними.
- Що вбачаєте у результаті?
- Розуміємо, що процес перебудови повинен бути тісно пов'язаний із підвищенням якості обслуговування населення. Саме на це була спрямована діяльність служб, які безпосередньо спілкуються з людьми. Як приклад можу навести наслідки запровадження національної автоматизованої інформаційної системи ДАІ. Вона дозволила в усіх реєстраційно-екзаменаційних підрозділах обслуговувати громадян за принципом єдиного вікна, спрощено та відмінено деякі процедуру, знижено вартість ряду платних послуг тощо. У дозвільній сфері зменшено кількість довідок й інших документів, які необхідно зібрати при отриманні ліцензій на охоронну діяльність, відкриття тирів, магазинів зброї та ін. Соціально-обслуговуючу функцію населення також буде втілено у центрах надання адміністративних послуг, що здійснюються органами внутрішніх справ. Їх розбудова триває.
Газета "Місто"
Максим ЗОТОВ