Закарпатці можуть поскаржитись на недобросовісних податківців та митників

Негайне реагування та вирішення проблем у спілкуванні з митниками та податківцями гарантує «Пульс» Міністерства доходів і зборів України.

 

Функціонування сервісу «Пульс» Міністерства доходів і зборів України ініційовано задля подолання корупційних явищ у податковій і митній службах.

 

Скористатися цим сучасним сервісом можуть платники податків та суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності, котрі мають всі підстави вважати, що посадовці податкової чи митної служби зловживають своїм службовим становищем чи умисно створюють перешкоди в спілкуванні. Якщо клієнт податкової чи митниці потерпає від неякісного обслуговування, або некоректного ставлення, то він може скористатися інтерактивною лінією Міндоходів.

 

Головний принцип роботи сервісу «Пульс» – зворотній зв’язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків та митних зборів.

 

Відповідні рекламні банери з «гарячою» телефонною лінією розміщені у всіх адмінбудівлях податкової служби та митниці, а також безпосередньо на кордоні у кожному пункті пропуску.

Джерело:Чопська митниця

 



TelgramПідписуйтесь та читайте новини Закарпаття у нашому Телеграм-каналі та нашій сторінці у Facebook
рейтинг: 
  • Подобається
  • 0
Залишити коментар
иконка
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 30 днів з дня публікування.