У міськвиконкомі продовжили обговорення можливих варіантів проведення ремонту центрального мосту.
Як і було обумовлено на попередній зустрічі, спеціалісти представили узагальнену інформацію про використання матеріалів для покращення зовнішнього вигляду конструкції.
Богдан Січ, головний інженер філії «Іршавський райавтодор» після консультацій із відповідними спеціалістами, запропонував для фарбування конструкції використати спеціальну фарбу для бетонних мостів, яка має термоізоляційні та еластичні властивості. З їхньої ж рекомендації, каже Богдан Січ, всі тріщини та щілини, що утворися слід зашпаровувати тим же матеріалом, яким попередньо обробляли конструкцію, але із додаванням спеціальної суміші (зміцнювач).
Іншою пропозицією від підрядника Сергія Лендєла, є використання універсального шпаклівочно-вирівнюючого ремонтного розчину.
Присутні тут Іван Михайлюк, Андрій Мягкий та Іван Яцканич підкреслюють, що в будь-якому випадку необхідно використовувати силіконову грунтівку, і силіконову фарбу. Мотивують такий вибір високою якістю та гідроізоляційними властивостями. Тобто матеріал забезпечує водонепроникність, високу паропроникність та захищає бетон від карбонізації. Але досягти цього можна у тому випадку, якщо суворо витримувати всі рекомендації по використанню матеріалів, у тому числі обмеження руху через конструкцію мосту строком до одного місяця. У протилежній ситуації навіть при застосуванні таких високоякісних, дорогих силіконових сумішей гарантії ніхто не дає. Але і міст перекрити на один місяць – неможливо.
Тож основною дилемою є методи роботи. Йдеться про те, чи зараз застосувати дорогі матеріали, які можуть так само пошкоджуватися під тим транспортним навантаженням, яке створюється на центральній переправі. Чи провести косметичний ремонт із штукатуркою тих частин, де цей матеріал обсипався, шпаклюванням тріщин та ґрунтуванням, а потім пофарбувати всю конструкцію акриловою фарбою, а в подальшому поновлювати колір щороку, або, можливо, і один раз на два роки.
Іршавська міська рада