Закарпатський автодор розкрив секрети свого "ноу-хау" з болотом (ВІДЕО)

Краще робити хоч щось, аніж нічого не робити, вважають вони. На якісний ремонт, мовляв, грошей бракує. 

Дорожники Закарпаття гарантій не дають. Про це на сесії облради заявив керівник місцевого автодору Василій Маркович. Депутати від нього вимагали пояснень після вчорашнього відео, що з'явилося в Інтернеті. Там підлеглі Марковича засипали ями на шляху багном і щебенем. Керівник заявив, що гарантії існують лише на капремонт. А на поточний вони не передбачені.

Зняте вчора місцевим журналістом Віталієм Глаголою аматорське відео зафіксувало місцеве-ноу-хау: безасфальтну технологію латання асфальту. В кадрі працівники Закарпатського автодору. Ями на дорозі поблизу Ужгорода вони забивають сумішшю щебеню та глини. Цей ролик став хітом в інтернеті.

 

Як на місці пояснили Віталію Глаголі самі працівники, ремонт такої якості замовила служба автодоріг Закарпатської області. Дали вказівку засипати ями щебенем із глиною. Раніше дороги на Закарпатті латали і землею. Відео із таким методом робіт теж викладали в інтернет автолюбителі.

 

Навіщо такі ремонти? ТВі запитує у заступник керівника обласного автодору. Чиновник говорить, що дорогу латають болотом, бо на асфальт немає грошей. Та на його думку, навіть глина може рятувати життя водіям.

 

"Великі ями деякі загрожують аварійністю. Є такі, що там можна і колеса відірвати. Ми стараємося у крайньому разі не ґрунтом, а спеціальними щебеневими матеріалами. Та це на короткочасний період. Щоб десь машина не попала, щоб не травмувати людей. Це не є системою. І то, на великих трасах, де є велика грузонапруженість транспорту", – пояснює заступник начальника Служби автодоріг у Закарпатській області Василь Заяць.

 

Автолюбитель Віталій Глагола перевірив: дешевий ремонт якщо когось і рятуватиме, то не довго. Бо вже наступного дня на дорозі зосталися тільки глиняні сліди і… ті ж таки ями.

 

"Щебінь із цих ямок від колес машини, яка їде попереду тебе, попадає тобі, може розбити тобі лобове скло, як було з однією людиною в Ужгороді з моїм колегою. Може подряпати бампер", – каже Віталій.

 

Депутати Закарпатської обласної ради вже звернулися до уряду, з проханням дати гроші на дороги. Бо за інформацією обласного автодору свого бюджету йому вистачить лише на реконструкцію 50 кілометрів шляху. Тоді як в регіоні у ямах тисяча двісті кілометрів.

ТВі



TelgramПідписуйтесь та читайте новини Закарпаття у нашому Телеграм-каналі та нашій сторінці у Facebook
рейтинг: 
  • Подобається
  • 0
Залишити коментар
иконка
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 30 днів з дня публікування.