Експерти опублікували результати дослідження, присвяченого поведінці користувачів під час купівлі товарів в інтернет-магазинах, яке проводила компанія TNS Infratest на замовлення Google.
Згідно з результатами дослідження, покупки у реальних магазинах українці роблять частіше, ніж придбання товарів онлайн,
проте частка інтернет-покупок зростає.
Крім того, збільшилася кількість користувачів, які використовують всесвітню мережу під час купівлі того чи іншого товару. Як правило, стаціонарним інтернетом для пошуку даних про товар перед покупкою українці користуються частіше (88%), ніж мобільними пристроями, хоча їхня частка також зростає (23% користувачів).
Найчастіше через інтернет в Україні продаються товари з роздрібної торгівлі, споживчі та косметичні товари і технології. Причому найпопулярнішими покупками експерти називають одяг і аксесуари, дрібну побутову техніку та мобільні телефони. Збільшується також кількість онлайн-покупок авіаквитків та бронювання готелів через інтернет.
Українці шукають інформацію про товари з категорії технології у 89% випадків, 85% припадає на подорожі, 80% - на автотовари.
За даними дослідження, найбільш часто українці звертаються до електронної пошти, соцмереж, а також шукають у мережі різний мультимедіа- та розважальний контент. Крім того, українські користувачі досить багато часу витрачають на свої захоплення і самоосвіту.
Компанія проводила дослідження з 1 січня по 31 березня 2012 року методами онлайн-опитування, цільова група якого - український користувач інтернету старше 14 років, вибірка - 2748 респондентів.
Тим часом сьогодні повідомлялося, що голова ради директорів Google Ерік Шмідт вважає сформовану в Китаї систему інтернет-цензури не вічною, заявивши, що "Великий китайський фаєрвол" у кінцевому підсумку перестане існувати.